Prednosti Filescatter sustava

Zaštita podataka kriptiranjem više nije dovoljna. Filescatter primjenjuje jedinstvene metode pohrane i komunikacijske protokole koji pokušaje nasilne dekripcije čine beskorisnim. Dodatno su primijenjene i standardne kriptografske tehnologije: HTTSP TLS transport uz dodatno WS-Security kriptiranje, SHA-512 hashing algoritam i AES-256 enkripcija. Ukupni rezultat daje iznimne prednosti ovog sustava.
  • tehnologija dva različita i odvojena ključa kao kod sefa u banci (korisnik i davatelj usluge)
  • nitko osim vlasnika ne može vidjeti niti jedan detalj o podacima, čak ni IT osoblje pružatelja usluge
  • probojem sigurnosti na pojedinoj lokaciji ne može se neovlašteno pristupiti podacima
  • gubitak podataka na pojedinoj lokaciji ne narušava njihovu cjelovitost i dostupnost
  • jednostavno korištenje uz pregled povijesti i dostupnost svih spremljenih izmjena dokumenata
  • moguća je primjena u potpuno zatvorenim mrežama uz kontrolu sustava od strane lokalne IT službe
  • siguran prijenos preko Interneta, zaštita podataka od krađe i narušavanja privatnosti
  • nema troškova medija, uređaja za pohranu i stručnog osoblja, što daje značajne uštede

Često postavljana pitanja

Potrebno je PC računalo s dual-core 2 GHz ili bržim procesorom, minimalno 2 GB radne memorije, te 100 MB slobodnog prostora na disku.
Podržani operativni sustavi: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008 R2 SP1, Windows Server 2008 SP2, Windows Server 2012 ili noviji.

Filescatter prilikom instalacije provjerava da li je .NET Framework 4.5 (ili noviji) instaliran te ga, ako nije, preuzima s interneta i pokreće instalaciju. Proces je u potpunosti automatiziran i nije potrebna nikakva interakcija od strane korisnika.

Trenutno je dostupna samo verzija za Windows sustave, ali u planu je razvoj Filescattera i za ostale operativne sustave.

Moguće je korištenje postojećeg korisničkog računa prilikom registracije u instalacijskoj proceduri na drugom računalu. Pri tom je obavezan novi aktivacijski ključ, jer se radi o drugom uređaju koji je potrebno prijaviti u sustav. Uskoro će biti podržana i migracija sa jednog računala na drugo.

Prilikom izvršavanja backup procesa uvijek se spremaju samo novo dodane ili izmijenjene datoteka uključene u backup job. Ne ponavlja se spremanje potpuno istih, prethodno već spremljenih datoteka. Prilikom izvršavanja restore procesa uvijek su vam dostupne sve datoteke iz određenog backup joba. Kako bi vidjeli sve datoteke, a ne samo nove i izmijenjene, potrebno je u opcijama isključiti "Show only new and changed files" (Options > Backup > Backup options).

Nema ograničenja na broj ili veličinu datoteka koje se mogu spremiti Filescatter sustavom. Naravno, unutar granica prostora za pohranu, sukladno broju zakupljenih paketa. Prostor za pohranu se također uvijek može dodatno proširiti dokupom paketa, bez utjecaja na dotad spremljene podatke.

Cjenik

Standard
100 kn / licenca 1
150 kn / 20 GB paket
ograničeni broj paketa 2
podrška mailom
(radnim danom 9-17h)
bez prioritetne podrške 3
ispravci i sigunosna poboljšanja
Professional
320 kn / licenca 1
750 kn / 100 GB paket
ograničeni broj paketa 2
podrška mailom i telefonom
(radnim danom 9-17h)
reakcija na prijavu problema unutar 7 dana 3
uključene sve nadogradnje
Enterprise
1.024 kn / licenca 1
2.250 kn / 300 GB paket
neograničeni broj paketa
podrška mailom i telefonom
24 / 7 / 365
reakcija na prijavu problema unutar 48h 3
uključene sve nadogradnje,
sudjelovanje u razvoju novih funkcionalnosti,
rani pristup novim verzijama

Na navedene cijene odobravamo popust od 20% tijekom promocije usluge do 30.06.2015.

Navedene cijene izražene su bez PDV-a.
Trajanje licence i zakup paketa prostora za pohranu vrijedi godinu dana od datuma aktivacije licence.
Broj licenci odgovara broju računala. Za veći broj licenci odobravamo popust.

1 Minimalni broj licenci: 5
2 Broj paketa ne može biti veći od broja kupljenih licenci.
3 Prioritetna podrška podrazumijeva analizu i rješavanje infrastrukturnih poteškoća u okruženju korisnika (mrežna konfiguracija, kvar ili zamjena osobnog računala i sl.).

Preuzimanje

Molimo Vas da pročitate upute za osnovno korištenje (PDF) prije instalacije Filescattera.

Potpuno funkcionalnu aplikaciju možete isprobati besplatno u vremenskom trajanju od 7 dana. Aktivacijski ključ zatražite e-mailom ili telefonom.


  Preuzmi

Trenutna verzija: 1.0.12

Kontakt

Imate prijedlog kako unaprijediti aplikaciju ili želite nešto pitati? Pošaljite nam poruku na filescatter@basis.hr ili nas nazovite radnim danom od 9 do 16.30.

BASIS d.o.o.

Avenija Dubrava 167, HR-10040 Zagreb
Tel: +385 1 2724 924, Fax: +385 1 2724 925

OIB: 44059070812

IBAN: HR4723600001102053190, Zagrebačka banka d.d.